this is for you hanna,

länge sen jag skrev något jag vet (jag har ju även blivit påmind om det!), men tiden har som vanligt rusat förbi så fort att jag knappt fattat. 
men här lever livet, typ. magnus och jag skrev på kontrakt för våran nya lägenhet i torsdags så näste vecka blir det flytt, så just nu bor vi bokstavligt talat i kartonger och påsar! jag har tenta om två veckor som jag måste sätta, och pluggandet inför det har jag inte hunnit så långt som jag önskar med. jag är glad att det snart är sommar och att hanna kommer hem så att vi (emmy också!) kan hitta på massvis med fuffens! 
och jag har så gulliga vänner. häromdan när jag kom hem och hämtade posten hade jag fått ett fint litet hemmagjort kuvert i mitt namn, öppnade det och där låg ett presentkort och ett grattis i efterskott från fina ida och helle - åh vad det gjorde min dag!
nu ligger magnus och jag och sover i bäddsoffan i mitt gamla rum i bengan (magnus sover, jag är ju uppenbarligen vaken)och tänkte chilla lite här under dagen. eller ja, plugga hette det visst..


men mina vänner, nu lovar jag att vara lite mer aktiv på skrivfronten så vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: hannnnnnnnnnnnnna

yes! thank you kakan :)

2011-05-24 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0