pluggdag igen

och fler pluggardagar kommer det garanterat bli, tenta på fredag och jag vet inte hur många varv allting har snurrat i mitt huvud. jag drömmer t.o.m om hur provet ser ut och allt vad det handlar om!
just nu sitter jag och skriver sammanfattning, går trögt det finns så mycket annat som lockar. tur att jag ska ta en pluggdag med karin imorgon, då jädrar kör vi igen!

seminariet i torsdags kändes som att det gick fint. i fredags åkte jag in till karin och pluggade då också, magnus hämtade mig i örebro och vi stannade till på ikea på vägen hem - gud så underbart jag tycker det är att gå där! lite smått och gott fick följa med hem, sedan var det myskväll som gällde. i lördags tog vi med oss vincent och milio (magnus systers söner) hem till mamma och pappa där de fick klappa lamm och åka traktor. oh sån glädje det var i deras ansikten! milio frågade när vi skulle dit igen, vincent somnade i bilen men vaknade när vi kom hit till åsbro och sa "jag tycker vi ska åka hit imorgon igen,det har varit kul" sen somnade han om.
på kvällen hade vi många olika förslag till vad vi skulle hitta på, efter långt tänkande och velande blev det middag och mys hemma hos magnus föräldrar. skön dag igår som avslutades med en ordentlig spring/gym-tur, bastu och somna i soffan!

nu ska jag ta mig i kragen och köra på med sammanfattningen, vi hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0