tisdag 11/1-11

jag tycker alltid att jag säger att tiden går fort, men jädrar så fort tiden går!
nyår var kanonkul, det blev verkligen en toppen kväll med toppen folk! sedan har jag jobbat, jobbat och jobbat! firade elina (20 år herregud!) i söndags med middag och mys och äntligen jobbade jag SISTA dagen på badet igår! ja ni hörde rätt (okej jag kommer väl jobba extra är fortfarande..) och gud så skönt det känns! på torsdag är det välkomstdag på universitetet och just nu kollar jag scheman och sånt så jag ska vara lite förberedd.

när magnus kommer hem från jobbet idag sticker vi in till stan och shoppar loss hos hans syster som jobbar på indiska för att sedan åka hem och fira 5 fina månader tillsammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0