underbara, underbara hemtenta

först och främst ännu lite mera vuxenpoäng: köpte bilen vi kollade på i tisdags! en finfin saab 9-5, mörkblå. den går väldigt bra (snabbt för den delen med!) och så mycket mer kan jag inte om den, som ni vet så är jag inte så haj på bilar, men den är fin. ugo finns fortfarande i mina ägor, dock utan nyckel! väntar på ny..

just nu sitter jag och skriver så att fingrarna brinner! inte bra här utan även på den underbara hemtentan (med tanke på titeln hade ni aldrig kunnat listat ut det va?) min hjärna går verkligen på högvarv, har typ 2 frågor kvar och det kanske inte låter så farligt men det är inte många som har fattat hur man ska göra på den ena av dem, om ens någon har fattat! blädrar i alla böcker jag har och hoppas på att jag ska hitta en guldgruva till slut!


Önska mig lycka till, så kanske jag sliter sitta hela natten och gråta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0