new week

lördagen var mycket trevlig, dock kunde melodifestivalen kanske vart lite roligare men det blir ju fler tillfällen! igår blev det pluggande för hela slanten, finslipade på det sista av ett litet arbete.
idag hade jag finfint sällskap på bussen till skolan, frida åkte med på samma buss och vi sällisade ända bort till min lektionssal! hade seminarium där vi skulle återspegla hur vi haft det på fältstudierna, gick nog finfint det också.

nu har jag precis kollat på halv åtta hos mig, och önskar att magnus träning ska gå snabbt. fick en jätte fin rosbukett av min lilla pojk idag, hoppas att det sker flera gånger - i like!
imorgon ska jag greja här hemma, eventuellt baka lite bröd. på eftermiddagen ska vi in till öret och kika på en bil, jisses vuxenpoängen bara rasar in!


ha en kanon måndags kväll, alla hjärtans dag om ni nu känner för det, så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0