lovely tisdag

sedan sist har jag blivit klar med tentan, lämnat in den. badat badkar, varit på finsittning, kollat innebandymatch, tantafestat hos anna, varit på frimis, kollat en till match, tvättat, lämnat plasma och haft en föreläsning.

idag har vi inga lektioner så jag har firat med en härlig springtur i solskenet (som nu har byts ut mot ännu mera snöande.?) och ska snart tvätta några maskiner (vi hade sjuuuukt mycket tvätt så hann inte med allt i söndags!) när magnus slutat jobbet ska vi dra till gymmet och biffa till oss lite för att sedan hitta på nåt annat roligt ikväll!


och du min lilla fis är saknad!

Kommentarer
Postat av: hannis

jag är kvar! fika elr luncha imorn? :)

2011-02-22 @ 14:38:55
Postat av: karin

hell yeah hanna, jag slutar 12 imorgon!

2011-02-22 @ 14:43:17
URL: http://kolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0