Löööördag!

oj vad jag varken har haft tid eller ork för att sitta här, men nu tar jag mig i kragen!

tidens sen sist har gått ruskigt fort, det mesta man kan tänka sig har jag hunnit med. denna vecka hade jag fältstudier två dagar på vårdenheten för plastik, hud och öron - kanon kul! skönt att känna på hur det är när jag väl blir färdig, inte bara läsa teorier.
i torsdags begravdes farfar och det var så mycket jobbigare än vad jag trodde. väldigt fint, men usch så jobbigt. fast ändå skönt att få gråta ut ordentligt åt det och försöka gå vidare med minnen.

igår var det 6 månader sen magnus och jag blev tillsammans så vi firade med middag, filmmys och bastu här hemma. 6 månader som har gått sjukt fort och jag kan inte vara lyckligare.


kärlek.

ikväll ska vi på kalas, eller som annica sa, ett riktigt svensson kalas: kräftor, paj, vin och melodifestivalen!
samtidigt håller jag på att skriva en jämförelse över hur det var på sjukhuset och med exempel ur boken, och även komma på vad det blir för outfit för kvällen!


ha en kanon kväll, glöm inte att kolla på mello och ha mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0