friday

sitter hemma och funderar på vad jag ska greja med en stund, börjar skolan kl 13 idag och då är det första laben som gäller! i måndags började vi kursen, fysiologi med anatomi, så nu håller vi på med cellen och bakterien för fullt. känns faktiskt lite halv skönt att jag har läst allt det här redan en gång, så jag hänger med på det som sägs - konstigt nog känns det 100 gånger roligare den här gången (inte ett dugg förvånad).
efter skolan kommer karro hit för utnyttjande av presenten hon fick av mig; picknick med mig! picknicken har jag byt ut lite fint mot 3 rätters och bastu, men det går nog lätt att övertala! menyn får ni veta senare, ifall hon kikar in här vill jag inte avslöja för mycket!

imorgon ska magnus och jag kolla på en lägenhet i örebro (så håll era tummar!!) och på kvällen fira magnus mamma carina som fyller 50 på måndag. på söndag bär det av till sälen, presenten till carina från magnus, och så stannar vi några dagar. missar några föreläsningar men hoppas på snälla kompisar som skriver ordentligt som man kan skriva av;)


nu har jag kommit på lite saker att greja med, vi hörs mina vänner!
(endast 11 dagar kvar tills jag, lilla karin, fyller 20!)

Kommentarer
Postat av: malin

ja jag hoppas också på bra anteckningar då jag åker till falun på söndag .. men de fixar vi ändå! vi får ta en dag och plugga ikapp annars :) ha det så bra i sälen nu!

2011-04-01 @ 19:55:56
URL: http://maalinericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0