en helt vanlig torsdag

lite sliten, på en torsdag. inte första gången det händer och jag tvivlar starkt på att det är sista gången sker!
gårdagskvällen spenderades med min fantastiska elina inne i örebro på wobbler, där vi åt fantastisk mat, drack fantastiskt vin och fantastiskt underbart smarrig drink! efter 2 ½ timme kilade vi vidare därifrån till pitchers där vi möte upp tom och hans kompisar och straxt efter det kom mange och hämtade mig.

idag har jag som sagt kännt mig lite sliten och seg, jag skyller även mitt humör på vädret som inte kan göra en enda människa glad! nu ska jag diska lite och vänta till min man kommer hem igen så får vi se vad eftermiddagen bjuder på!

ha det kanon mina vänner vi hörs straxt igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0