resently

hela helgen har gått åt till innebandy cup, jag har hjälpt till i både kiosken och sekretariatet. mange är ledig från jobbet idag så vi har slappat för att han "behöver faktiskt vila!" (han gillar inte när jag petar på honom när han försöker sova, konstigt nog..) nu sover han i soffan och jag funderar på att väcka honom så vi faktiskt kan göra något vettigt idag!

vi var hemma i pållan igår på kvällen efter finaler och sådant för att fira farmor som fyllde år. så riktigt mycket mat, tårta och fika var det som stod på schemat! plockade upp en trött liftare på vägen mot bengtsbo (karro) så vi fick en trevlig liten snack stund innan vi vände mot åsbro igen.


nu ska jag fortsätta med mitt irriterande petande och väcka den här lilla sömntutan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0