onsdags skvaller

helgen har gått fort och det är redan onsdag, vilket skvallrar om att det snat är helg igen! dock ska större delen av denna helg spenderas åt att jobba vilket känns lite halv lockande nu kan jag ju erkänna.. dock så brukar helgerna vara bra på att överraska med massa andra grejer som händer så jag är inte allt för orolig!
sedan sist har jag köpt ny mobil (äntligen, thank god liksom) varit på mberg, varit hemma i bengan och lagat mat samt haft sällskapsspelskväll (magnus som föreslog) stackarn han visste inte vad han gav sig in på med min galna familj.. jobbat söndag, tränat måndag, skjutsat frida tisdag, samt lagat lite mer mat.

på tal om mat så ska jag kila ner till kylskåpet nu och kolla vad jag ka bjuda magnus på idag när han kommer hem för lunch, kan nog slänga ihop nåt spännande ska ni se! jag sticker även iväg till jobbet om en stund, endast några timmar som uppvärming inför helgen. ikväll ska vi hem till bengtsbo igen för att bli bjudna på mat och tårta (herregud gör vi inget annat än att äta.?) eftersom min äldsta syster har fått ett nytt jobb - jippie!



så mina vänner vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0