hualigen

jobbat hela helgen, helt slut i kroppen nu kan jag ju säga.! vaknade imorse vid 7 när magnus gick upp för att jobba, somnade om och vaknade inte igen förrens 20 över 11 då det var dags att börja med maten. men tro inte att det var lätt att gå upp helst hade jag velat vända mig om, borra ner huudet i kudden och somnat in igen-helt död i kroppen..
nu ska jag greja lite till här och sen ikväll är det lightparty hemma hos frida som gäller! perfekt att passa på nu när hösten börjar kännas ordentligt, då är det alltid mysigare att tända en massa ljus, krypa upp under täcket och bara mysa med den man älskar att ha nära sig.

på tal om det så saknar jag verkligen mina brudar..

Kommentarer
Postat av: emmy

saknar dig också <3

2010-09-27 @ 18:00:25
Postat av: Klara

och jag saknar dig också!

2010-09-27 @ 19:41:13
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0