eyyy, jag lever!

och jag lever det fina livet! sitter i åsbro och har grejat lite på magnus rum så nu är det så tjusigt, ska bara hitta ett stryckjärn och fixa dom nya gardinerna.
igår var vi hemma hos malin och david och fick kvällsmat, innan det var vi en sväng till marieberg och träffade hanna innan hon susade vidare till uppsala igen.

ja ni gubbar jag vet inte vad jag ska säga, det händer jädrigt mycket saker men nu känns mitt huvud tomt på allt roligt jag kan berätta för er. det enda jag kan säga helt säkert är att jag är lycklig. lycklig på riktigt.
nu ska jag fortsätta med att inte göra något vettigt en stund till!

ha det bra mina galningar, och jag hör snart av mig igen!


ny klocka, nice eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0