söndagggg

antibiotika kuren är snart över, endast två små tabletter kvar nu!
nykter helg som sagt, träffade mina brudar i fredags, upp och jobba igår för att sedan komma hem till åsbro och byta kläder och tagga till för inflyttningsfest (jodå jag var givetvis nykter då också) hem igen och försöka sova någon timme och upp lika pigg idag och jobba på som sjutton. kom nyss hem till bengan och väntar nu på att magnus ska komma hit, då ska det bli pannkakor hela laget runt! imorgon är jag ledig och har ingenting på schemat förutom att hämta ett paket på posten fyllt med kläder från hm.

nu ska jag lägga mig och sova en liten liten stund bara, för gud så slut jag är just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi precis alltid rätt med wham (iaf för lena ;D)



wohooo soon christmas!

2010-10-17 @ 21:20:58
URL: http://frickans.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3

2010-10-17 @ 21:21:40
URL: http://frickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0