slödag

fortfarande helt slut, mamma ringde och väckte mig för en timme sen och jag förstod inte vart jag var när jag fick springa upp och svara-att hon inte lär sig liksom.
just nu letar jag recept till vad det ska bli för smarrigt till kvällen, sedan åker jag och ugo ner till pållan och hämtar paketet (JIPPPIE!) och handlar lite snabbt.

att vädret är jätte grått och mätaren står på jätte-slöar-ligga-i-soffan-under-en-filt-dag gör det inte lättare att försöka rycka upp sig och hitta på något att göra. det här med att komma på maten går segt, allt verkar tråkigt eller alldeles för krångligt att göra. fast jag får ta tag i kragen och fixa det här för gud så glada alla (mamma) blir när jag fixar här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0