måndag

ja den här helgen har försvunnit den med. som sagt massa mys i fredags med karro, vilket var väldigt efterlängtat. i lördags tog jag hand om magnus, han var inte bara trött han hade feber också stackarn, och fick på kvällen åka in till jourvårdcentralen i örebro dock inte för magnus skull utan för min dumma mage. 2 ½ timme senare åkte vi därifrån och jag har nu börjat med två olika antibiotika, nu måste det fasiken bli bra!

imorse klev jag upp och fixade lunch till magnus, sedan var det sängen igen och nu funderar jag på vad jag ska göra. kanske fixa nåt att äta, kanske ta en promenad med mollie, kanske dammsuga. ja den som lever får se!


ha det bra mina vänner så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0