fredagsmys på hög nivå

veckan har gått fort som tusan! nu är det helg, och första på 6 veckor som jag är ledig - jippie! mys här hemma i bengtsbo; karro och jag fixar maten, magnus ligger och sover en stund i soffan, mamma sitter och halvsover hon med och så finns det inte så många fler här hemma! (förutom mollie som också sover, förstås)

vaknade imorse och försökte få upp magnus, när han väl kommer upp gick det snabbt för mig med; han väckte mig med orden "det har snöat karin..." ohh så glad jag blev, det såg så himla mysigt ut! så nu lyssnar karro och jag på julmusik, faktiskt bara 63 dagar kvar nu gubbar!


nej nu ska vi fortsätta med maten, ha en trevlig fredagskväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0