78 dagar

jajamen nu är det hög tid att räkna ner till julafton, endast 78 dagar kvar mina vänner! hihihi

sitter hemma i bengtsbo under en filt med tända ljus och lyssnar på Chicago och bara myser för mig själv. jobbade igår, jobbar idag, jobbar imorgon. och jobbar lördag också för den delen.
igår efter jobbet slingade syster hanna håret på mig, märks väl inte någon överdrivet drastisk förändring men skönt att göra det iallafall! sov sedan själv för första gången på ruskigt länge, och jag kan säga att sängen var riktigt stor och hur mycket jag än vände mig om så fanns det ingen där. tur att mollie hoppade upp i sängen och gosade med mig en god stund imorse innan jag åkte mot vårdcentralen. och nu är det bara en liten stund kvar tills jag åker mot alléballe och tränar och tjänar lite pengar.



hörs snart igen mina fantastiska vänner!



Kommentarer
Postat av: nathalie

haha så karin att räkna ner ;) hoppas allt är bra med dig!

2010-10-10 @ 17:23:05
URL: http://narrhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0