fredag

fortfarande sjuk, och har hosta som bara den! nu ska pappsen och jag käka lunch, sen ska jag hänga tvätten och bädda i rent i sängen. känner mig rastlös men orkar inte ens gå uppför trappan utan att bli helt slut, att vara sjuk är verkligen inte min grej..
om jag orkar och får med mig syster hanna så blir det en snabbis till marieberg sen för att köpa kaffekoppar så mormor håller sig lugn (får pengar av henne till det, men har inte hittat några som jag fastnat för än men nu tjatar hon som tusan!) och eventuellt även åka på innebandy och heja på som bara den!

35 dagar kvar till julafton, och lägenhetsletandet har tagit en ny riktning och det ser lite ljusare ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0