måndagtiondemajtvåtusentio

fram till den 28 är det full fart som gäller. idag var det nationellt prov i engelska c, essä skrivning som kan ha gått hur som helst. imorgon ska vi till USÖs röntgenavdelning på studiebesök, det låter spännande. på torsdag & fredag har vi ledigt, mycket skönt (som elina och jag sa förut, det blir plugga matte och fysik som tusan då)
närsta vecka har vi kursprov i matte och jag känner mig ganska nervös för det, fysik kursprov om två veckor och det provet är jag ännu nervösare för! men nu är det bara dessa veckor kvar sen är det lugnt, då har vi endast studenten och balen kvar att fundera på.

i fredags var jag hemma hos emmy med en massa roliga galningar och det blev en sen kväll, eller tidig morgon, innan vi kom i säng. kul hade vi med grillning, kortspel och massa lekar. resten av helgen spenderades hemma med la familja.
nu ska jag kila upp och prova två klänningar och bestämma mig för vilken av dem jag ska studsa runt i på studenten. imorgon ska jag även hämta min balklänning, snackade med elin i fredags och hon sköter håret! allt börjar ordna upp sig och nu är det bara sista pluggandet kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0