måndag all over again

nu sitter jag vid ett enormt frukostbord. det är inte bordet som är enormt utan utbudet. idag var det inga lektioner, tror vi, så vaknade för någon timme sen och nu är det som sagt en ordentlig frukost som gäller. om en stund sticker jag in till stan och blir av med lite blod, inte så farligt som det låter - det är ju under ordnade omständigheter.

bröllopet i lördags var så himla roligt. kanonfint i kyrkan, och johan & jenny var skitsnygga. en av johans bandmedlemar körde kiss låt i was made for loving you baby i kyrkan och det var bara en smygstart på hur festen skulle bli, blandad musik och riktigt roligt. kom hem sent, eller tidigt hur man nu ser det, och igår var jag inte så levande. slänger in lite bilder sen när jag kommer hem, för nu är det dags att äta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0