AND FINALLY, HELG!

äntligen är det helg efter denna jädra vecka! matteprovet i onsdags gick inte dåligt, men inte heller bra direkt. religionsprovet gick ganska bra, glömde en del saker men kändes ändå rätt okej. engelskan är också färdig och inskickad.
nu har vi ett historia arbete och fysik kursprov till nästa fredagatt oroa sig för. en liten knut släppte i magen efter matteprovet men nu blir den större igen när jag tänker på fysiken. men i nästa mening tänker jag att efter nästa fredag är det bara två veckors glassande kvar i skolan. inte ens det för sista veckan är det inte många timmar mer än skattjakten som spenderas i skolan.

OCH! imorgon ska jag på mitt livs andra bröllop. min kusin ska gifta sig och vi är alla taggade som tusan på det här, hittade klänning igår ooch nu ska jag bara komma på hur håret ska vara. inte bara mitt eget utan jag får fixa mina två systrars hår också, vilken lyx!

OCH2! nu ska jag forsätta stirra rakt ut i tomma luften och tagga inför step upen som jag och elan ska på ikväll, lustigt nog så är det en svensexa och det ryktas om att kille ska ha rosa ballerinadress - det tror jag blir en riktig upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0