39 dagar, 23 dagar

23 skoldagar, 39 allt som allt. detta mina vänner är vad jag har kvar av min gymnasietid.
just nu håller jag på och slipar på mitt muntliga nationella tal till svenskan imorgon. jag ljög. jag försöker komma på ett tal och hur jag ska få det att passa ihop med titeln oss emellan. det går sådär, jag har några olika förslag men inget som känns varken kul eller bra. jag skulle ha tagit tag i det hela tidigare men vi vet ju hur jag är-sista minuten är min grej tyvärr!

nåväl, i fredags var det valborg och den spenderades först i hallsberg med grill och spel hemma hos sebbe och sen begav vi oss in till örebro för valborgsfirande på strömpis. kul som sjutton och jädrans massa folk som man inte träffat på ett tag var det överallt kändes det som! snarkade i kapp med emmy och hennes råttor (som inte tyckte att vi skulle sova) och det blev en riktigt slödag med bastu på kvällen när jag kom hem.
idag har jag stått för de husliga sysslorna. tvättat, diskat, lagat mat och bakat.


så nu är det dags att ta tag i det här, godnatt!

Kommentarer
Postat av: frickiiiiiiiiiiiis

bra att du uppdaterat! har varit så orolig, trodde typ du gått bort :O ;);O)

2010-05-02 @ 22:59:32
URL: http://frickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0