in english, please

såhär ligger det till. jag älskar vinter och snö, att det kommer mer snö nu är inte så hemskt. inte direkt kul när man får i hela ansiktet heller men inte så farligt tycker jag.
dock fick jag mig en rejäl jag-vill-ha-vår/sommar-nu känsla för en stund sen. min äldsta syster hanna ska åka på konferens i åre fram till på fredag och ska åka nu ikväll. (inte så vårigt) eftersom jag är en så snäll lillasyster hjälpte jag henne med packningen (inte så vårigt det här heller). dock skulle dom ha karibien-tema en av kvällarna och jag fick leta fram mina sommarkläder så hon fick prova och vi kom fram till några outfits. när jag satt där bland alla färgglada pastelliga klänningar och kjolar kände jag att nu räcker det.
våren, värmen och sommaren: kom hit för fan!

nu har jag gjort en tårtbotten, som snart ska bli en hel tårta till min far som fyller imorgon. jag har även provat på att göra en ny kaka, som jag hittat hos klara. den verkar mycket spännande, choklad och kokos är ju alltid en toppengrej! även toppentjejen klara fyller år imorgon så ett grattis där med är ju i sin ordning! :)


Kommentarer
Postat av: Klara

man tackar och bockar! :) Kul att du gillade kakan också! Puss sötnos!

2010-03-02 @ 17:43:35
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0