onsdag om igen!

imorgon är sista dagen innan påsklovet, och det här lovet kan jag säga kommer så lägligt! är föskräckligt trött på skolan och måste bestämma mig för vad jag ska göra i höst, och det är någonting som tar lång tid kan jag säga er. satte mig igår för att få någon rätsida på saken, men nu är jag bara ännu mer osäker!

vad jag är säker på är att jag idag äntligen hade min engelska redovisning! och inte för att vara sån men det kändes verkligen fantastiskt när jag gjorde den, var sjukt nöjd med den! vad jag även vet är att imorgon har jag svenska prov, modernismen. jag har skrivit en kortis om varje författare och nu ska jag försöka få det att fastna. samtidigt som jag gör färdigt bildanalysen som lämpligt nog också ska in imorgon (som sagt, bra att vara ute i god tid..) så nu ska jag skriva ner vad jag tycker, varför jag tycker så och vad det egentliga syftet med bilden är? känns som en flummig uppgift men det är bara att ta tag i den, när den är färdig och inlämnad är det påsklov!


fick lite inspiration när jag letade efter hälsoartiklar till engelskan imorse, så vad tycker jag om denna..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0