melodifestivalen - efterfest

var bäst av alla tjejer på bowlingen, jädrigt kul att träffa ida och alla andra galningar igen!
igår hämtade jag upp elina i kumlaby och vi stack vidare till marieberg där det sista inför kvällen fixades. hoppade på bussen in till stan där vi åt mat på Hellas. supergott, grekisk mat! när vi ätit färdigt gick vi och shotade på liquid (fanns inga bord, därav att vi bara shotade) gick sen till rock bar och fortsatte. elina åkte hem, eftersom hon skulle jobba idag, men hanna och jag gick och stalde oss i kön till satin. där inne kan jag säga att det var drag, märktes verkligen att det var melodifestivalen i stan! satin var inte officiella efterfest stället, men det var många därifrån som kom och gjorde som vi andra - skakade rumpa!

nu håller jag på med en bokrecension som ska in imorgon. usch har inte direkt någon ork för detta idag, konstigt nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0