hemma och lallar runt

idag skulle jag varit i romme och varit livrädd och åkt utförsskidor, men eftersom jag haft feber hela veckan blev det inget för min del. nåväl har hunnit grejat lite med labrapporten som ska vara klar och inlämnad imorgon. usch vad jag inte tycker om fysik, men endast 91 dagar kvar till studenten sen jädrar!

speaking of studenten, igår fixades studentmössa och balklänning! jisses amelia nu känns det verkligen helt fantastiskt, även fast jag har en otroligt stor klump i magen eftersom jag inte vet vad jag ska göra i höst. jobba? plugga? resa? varje gång jag tänker på det kommer jag fram till någonting men blir genast osäker igen. usch det är så jädra svårt att bestämma sig, vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0