Chanel no 5

första dagen på en vecka som jag känner lukten av nånting! detta är dock det enda positiva tecknet på att jag är på väg att bli frisk.. febern är kvar, dock i en något mindre variant men istället har hostan blivit ordentligare och min hals är kräftröd och gör ont så fort jag bestämmer mig för att prata.

men att vara sjuk är så förskräckligt tråååååkigt att nu vill jag inte ligga still ett enda ögonblick till! jag blir dock helt slut av att gå upp och ned för trappen men det är bara att pinna på! varit duktig och betalat två räkningar, den ena är på mina fantastiska skor (hey vänta! jag har inte visat en bild på dessa godingar än va? hmm´det måste fixas, dom är fantastiska!) som jag ska ha till studenten. åhh det är inte långt kvar nu, ca 2,5 månad och sen bär det av i det verkliga livet. och då ska man göra.. vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0