back to school

stockholm var toppen, musikalen var mer än toppen! och det mest fantastiska, när det gäller oss, var att vi hittade från tåget till hotellet och tillbaka igen! detta är något både jag och karro är mäkta stolta över eftersom vi delar på utmärkelsen "jordens sämsta lokalsinne".

i söndags kom febern tillbaka och igår låg jag som klubbad, idag har jag trotsat och följde med syster hanna till stan. men jag är inte på topp, handlade inte ens någonting. verkligen inget, det måste vara nåt fel på mig.
imorgon är det skola igen som gäller, då jag ska ha min engelska redovisning och som jag just kom på så ska jag diskutera en artikel också - bäst att läsa en nu och memorera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0