STUDENTEN!


på väg mot framtiden. (na.se)

vaken över dydnet igår, idag har det varit segt med en hel del powernaps!
fyfan vilken dag det var igår, lyckligaste dagen jag upplevt och samtidigt en så jobbig känlsa när man vet att man inte kommer träffa alla underbara så mycket mer. det blev ett par tårar igår men samtidigt en jädra massa skratt, kramar och pussar! jag lovar att det kommer bilder och en ordentlig redogörelse för dagen men just nu känner jag bara för att slänga på en film och somna.

Kommentarer
Postat av: k

haha men du stalde faktisk upp frivilligt på den och jag tycker att bilden är härlig! :) ja du är kanon vännen! :D

<3<3<3

2010-06-12 @ 23:16:23
URL: http://frickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0