plingplångimincyklestång

min kusin anna tar studenten idag, grattis! så syster hanna och jag har cyklat först till farmor & farfars hus och gått med deras hund och sedan till annas hus och även gått med deras hund. på vägen hem fick vi sällskap av karro och nu sitter jag i soffan och har försökt ringa polisen ett antal gånger men icke kommit fram, får försöka igen på måndag!

imorgon, efter en jobbardag, ska jag på studentskiva hos anna. eftersom hon har gått på skola utanför karlstad så passade det bättre imorgon. efter det så sticker jag på klassfest, och gud vilket drag jag tror det kommer bli där! sista klassfesten innan studenten, iallafall sista planerade, så alla är taggade och vädret verkar vara på vår sida!
nu ska jag nog kila ut i det fantastiska vädret igen, man blir ju så glad av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0