nytt år, nya erfarenheter!

sådärja, gott nytt år får jag väll börja med att slänga in!
aktiviten här har inte varit så hög men jag har jobbat nästan alla mellandagar, sen kom nyår - som spenderades i hallsberg bland en massa goa vänner! - och dagarna nu efter har varit seg dagar. hjälpt syster hanna med lite läxor, varit på dans eller nej jag menar krogen, och tyvärr kört i diket... men var lugna, både bilen och jag mår toppen (förutom mitt ben som jag klämde i bildörren och som nu krampar och är prickigt med blåmärken.)

idag vaknade jag upp hos hanna efter en trevlig kväll på björnstugan, åkte in till stan och hämtade upp karro. och med henne har jag påbörjat ett av våra disney-maraton! nu har vi en liten paus, ska straxt krypa in i bastun för att sedan kolla disney resten av natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0