just nu

jahaja nu har det blivit onsdag igen.
i fredags var det krogen som gällde på kvällen, fick med mig en hanna och en emmy hem. lördagen spenderades mestadels i soffan framför tv med diverse filmer. i söndags var jag aktiv och åkte till gymmet och tränade och efter det bar det av till kusin som fyllde år. sen så har skolan rullat på, med korta dagar med hål här och där! idag börjar vi vid 11.25 men tänkte nog faktiskt vara duktig och åka dit tidigare och göra lite skolarbeten.

igår fick jag med mig en karolina hem och vi lagade mat till när mamsen kom hem från jobbet. en trerättersmiddag är det inte alltid man slänger ihop! räk-toast, sparrissoppa med fuccacia bröd, och choklad mouse till efterrätt! det det var som halv åtta hos mig, mamma fick sätta betyg och det blev höga siffror kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0