freeeeeedagg

fredag igen, helt galet va veckorna går fort eller är det bara jag som tycker det? nåväl veckan har varit bra och nu är den efterlängtade fredagen här i allra högsta grad! ikväll blir det krogen med massa massa godingar, och som vanligt har jag absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig... det ständiga problemet i en tjejs liv (åtminstånde den här tjejens liv).

i skolan idag var våran älskade syo håkan och pratade i aulan. dags att snart söka vidare, alltså dags att slutligen bestämma sig för vad det är man vill göra några år framöver. det ska jag ta mig tid till nån dag att bestämma, men inte nu. nu är det dags att studsa genom duschen, försöka få fram nåt att ha på sig och sen fara vidare!



ikväll ses vi i dimman mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0