thursday

usch för träningsvärk, har så fruktansvärt ont i armarna att jag bokstvaligttalat gråter om jag sträcker ut dom helt raka. även fast jag har tränat (enda sättet att få bort träningsvärk är genom att träna mera) så hjälper det inte.

tappade bort min nyckel idag i skolan och sprang runt överallt där jag kunde tänka mig att jag tappat den, men utan resultat. efter låååång tid av letande kom jag in till en lärare som sa att hon hade lämnat in en nyckel i bibloteket så kilar till göril och vips så har jag min nyckel åter! detta är kanske varken en rolig eller dramatisk händelse, jag ville bara berätta om den eftersom den är så himla typisk mig. både klantig och helt tankspridd: för tillfället karin i ett nötskal!

menmen imorgon är det fredag och som det ser ut nu blir det mys hemma hos hanna med matlagning och mys. jag har röstat för barnfilmskväll, hanna är dock inte helt enig i min åsikt.. får jobba på min övertalningsförmåga i skolan ;)



nu ska jag fortsätta vara social med min rara mamma. visserligen sitter hon bredvid mig och snarkar, men man kan prata med henne iallafall - bara att hitta på vettiga svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0