surpriceing friday

ja som ni kanske förstår så blev det inte en hemma-mys-kväll med hanna i fredags. den började så, jag kom hem till henne där vi fixade mat och satte på en film. allt detta för att hon inte skulle bli misstänksam. helt plötsligt kommer de andra brudarna in och börjar sjunga (i detta tillfälle håller hanna på att kissa ner sig. bokstavligttalat). så vi springer upp och gör oss iordning för en vad vi säger spännande kväll. efter fixet kommer vi ner till ett bord fyllt med bål och andra godheter. vi spelar spel några timmar och skrattar och flamsar som tusan - tills klockan tio.
på med ytterkläderna vi ska kanske åka nånstans. vi får dock sitta och vänta ett bra tag men leder sedan ut hanna, och håller för hennes ögon till vår skjuts. en stor vit limousin. när hon fick se den trodde jag hon skulle dö. eftersom han var sen fick vi även en champange att dricka upp när vi cruisade genom stan. vi åkte även några extra varv bara för att. när vi kommer till strömpis är det bara att gå in, förre resten av kön och glida in till vårat vip-bord som var placerat där scenen i vanliga fall brukar vara.

detta var en upplevelse utöver det vanliga, och det är så himla toppen att vi har lurat hanna så himla bra eftersom hon inte visste någonting om det förren det precis hände. tack för en toppen kväll, den blev bättre än vad jag hade tänkt mig och hanna har inte pratat om något annat nu dagarna efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0