snowy-glowy football

sovmorgon idag som firades med att fortsätta med engelska arbetet från sängen några timmar. åkte till skolan och första lektionen var idrott, där vi dagen till ära skulle vara ute. ute i detta väder?!? kanske ni tänker, men här har ni en hård klass kan jag säga er! joel höll i lektionen och det var fotboll i hög snö som gällde. inga-regler regeln gällde också. så jag skulle vilja påstå att det blev ca 700% fler snöpulningar än mål i matchen. sen snabbt in i en varm dusch och avslutade dagen med religion och engelska c.
väl hemma har syster hanna och jag bakat vit-kladdchokladkaka med varma hallon till. riktigt smaskigt. riktigt sött. så inatt kommer jag nog inte riktigt kunna somna, så socker-hög som jag är! men jag skriver lite mer engelska så löser det sig nog när som helst.


hasta tarde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0