lovtisdag

utgång i fredags, riktigt kul. mindre kul på bussen hem, den valde att stanna två gånger längs vägen för att sen slutligen stanna helt. värmen funkade inte heller i bussen så där fick vi sitta en halvtimme tills fridas mamma kom och hämtade oss (tack och lov för henne!) dagarna från bussfärden till nu har inte varit så händelsefulla. det har snöat. fast vi har lekt i snön, och åkt pulka vilket jag inte har gjort på flera år!
nu ska jag kila ner och äta frulle med syster hanna och pappsen och sen ska vi åka in mot stan och greja med massa vuxen-grejer (typ köpa fågelmat och annat sånt vuxet.) har även planer på att ta några varv i spåret om det inte är så nedrans kallt när vi kommer hem. men det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder. detta har jag hört i en sång när jag var liten, alltså måste den stämma!


nu frullan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0