saturday fun

jobbat för fullt, har gått som på moln och kan fortfarande knappt fatta att jag blev antagen..
igår innan jobbet träffade jag min emmy snygging för en fika och sedan när jag väl var på jobbet var deet innebandy i hallen så jag träffade mina fantastiska frida och karro också-vilken toppen dag! efter jobebt var magnus och jag bortbjudna på nobelmiddag (tyvärr inte den riktiga min inbjudan måste ha kommit bort, som den konstigt nog brukar göra..). kanon god mat och mycket trevligt sällskap, mindre roligt att kliva upp idag för att åka till jobbet..

nu däremot sitter jag i bengtsbo igen och ska straxt göra mig iordning för födelsedagskalas för ida som fyller 20 - HURRA HURRA HURRA! det firar jag med en härlig bild på kvinnan! (snodd från fejjan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0