redan onsdag

håhåjaja, julen är över för detta år och jädrar va kanon det har varit! fick massvis med användbara och roliga saker och de klappar jag gav bort verkar blivit bra de också. nu är det bara två dagar kvar till nyårsafton, hittade nog blåsan för aftonen redan idag. börjar 6 imorgonbitti och jobbar till 16, på kvällen bingolotto (vann en ny lott på uppesittarkvällen!) samt göra paj till nyårsafton då det blir lite knytis. det blir även överraskningsfest för oscar som fyller 20 så det blir nog en kanonkväll!

nu ska jag svida om till morgonrocken och mysa lite iväntan på att magnus ska komma hem från träningen, och relativt snart blir det sängen så jag orkar med morgondagen!


vi hörs mina vänner
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0