måndag

ja jädrar va tiden går fort! sedan sist har jag hunnit med:
jobba, varit sjuk, bastat, varit på hjalmar, handlat julklappar, åkt skridskor, pussats, skottat snö, gjort julkort, kollat film, varit med min hanna, bytt blöja och massvis mer.

på tal om att tiden går ruskigt fort så är det bara 4 dagar kvar till julafton (absolut har jag grejer kvar att handla..!) och jag har ännu inte bestämt mig vart jag ska spendera dagen. men som sagt det är flera dagar kvar så jag hinner nog fundera lite till!
nu ska jag ta mig lite frukost och straxt kila iväg och byta i tvätten. blir nog dammsugaren och disken sen också och ikväll ska jag äntligen iväg till elin och fixa mitt hår - gud så skönt det ska bli!! slänger nog ut en bild på det sen:)

Kommentarer
Postat av: den snälla tanten

hm... hade du verkligen tvätt-tid idag? jag hade för mig att jag hade bokat tvättstugan idag...

2010-12-20 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0