lördag

sitter i lägenheten och har fått låna ett internet av magnus chef, himlans snällt!
igår var vi till ikea och willys, tusenlapparna bara flög iväg.. men nu börjar det verkligen kännas som att man kan bo här, fick upp lite gardiner igår kväll och det är fullt i hyllorna i köket. men det är ändå en hel del grejer här och var som måste fixas med så helgen är ju uppbokad!
nu är magnus iväg på match så jag ska kila över till hans syster och invänta att han kommer hem så vi kan fixa oss inför kvällen då vi ska bort på middag. och imorgon ska vi en snabbis till bengan igen och hämta lite grejer och på kvällen kommer mina systrar för lite mat och lägenhetstitt. det ska bli mysigt.



på tal om mysigt så är det brar 20 dagar kvar till julafton och jag köpte första julklappen igår, första gången jag är ute i god tid! nej ni nu ska jag kila tvärs över estabovägen och leka lite med milio och vincent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0