tooooorsdag!

hemma hos min fru igen! jobbat 8.30-15 idag och sen kom hanna och hämtade upp mig för lite äventyr i marieberg, så vi får se vart vi hamnar resten av dagen!
i tisdags var jag och magnus till örebro för mat och bio, mycket trevligt! vi såg inception vilket var en bra film men lite krånglig vissa bitar. igår spenderade vi större delen av dagen hemma hos syster annika med barnen och idag blev jag skjutsad till jobbet och som sagt även hämtad så det här med lyxhustru känns inte helt långt borta! ;)

imorgon ska vi åka till helle på kvällen, eftersom bruden fyller 20 på tisdag ska vi fira henne ordentligt! jobbar lördag, söndag. kanske bowling på lördagkväll och sen är det inte mycket kvar av min arbetssommar! vilket inte känns helt fel..!


nu ska jag fortsätta vara social med min hanna-prutt, vi hörs gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0