hemma hos min fru!

sitter hemma i soffan på johansrovägen 9. nyduschad och kollar på kvaletativ tv medans hanna är iväg och tjänar stålar! men jag har faktiskt varit lite duktig och hoppas på att överraska hanna, här har jag plockat ur och i diskmaskinen, torkat bord, plockat undan grejer och dammsugit. mm jag säger då det, jag skulle nog klara av att bli hemmafru (bara om det går massvis med bra program på tv, annars blir det nog lite segt)

imorgon ska jag jobba kväll, eftersom jag är en så himla snäll tjej byte jag tid med madde så hon fick morgonen istället för mig. alltså har jag bara en enda kl 6.00 tid kvar att jobba och det känns fantastiskt! fast jag måste ändå säga att det är ganska skönt att ha dagen framför sig när man slutat, men det går ju att leva på kvällen också!
nu ska jag fortsätta göra ingenting fram tills hanna kommer hem, sen får vi se vad för galenskaper vi hittar på!


adjö mina vänner, och framför allt emmy: ha kanon kul i Rom nu och var crazy som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0