uno dia

jag och hanna sitter klara för att bege oss iväg till ida som var gullig och ville bjuda mig på en-dag-innan-du-fyller fika :) japp, imorgon är det dags för mig att fylla ett år äldre, ett år klokare..?

sedan sist har jag hunnit med att jobba i miljontals timmar (känns det som. 13 timmars jobbdag var i värsta laget) träffat hanna, kört runt i min lilla svarta pärla (som nu är brun nertill dock, suck) shoppat 2 nya klockor till mig själv, skrivit högskoleprovet och flummat med elina på rasterna emellan samt spelat jädra massa spel. lovet har gått fort och imorgon är det skola igen.
och på tal om skola så har jag äntligen sökt till hösten. hanna har guidat mig fram mellan alla olika skolor och tänkbara program, och jag får se vart jag kommer in. som det ser ut nu satsar jag på sjuksköterska med inriktning mot akut-/intensivsjukvård. alternativt dietist. alternativt sjukgymnast. men är det verkligen vad jag vill? ingen aning, men det är bara att chansa och se vad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0