thursday

mycket ha hänt den sist, men jag kommer knappt ens ihåg vad jag gjorde igår. idag har jag däremot slingat och klippt hårt, varit i skolan fixat skor till balen och lagt upp balklänningen. så om 10 dagar får jag hämta den! och nästa vecka är det dags att hämta studentmössan. nu jädrar mina vänner drar det verkligen ihop sig.
dessvärre måste jag bestäma mig vad jag vill göra i höst, börja plugga? jobba? nåväl det är ett tag kvar tills jag behöver bestämma mig slutgiltigt så jag fortsätter fundera!


nu ska jag betala räkningar och göra lite sånadär trevliga läxor, så ciao!

Kommentarer
Postat av: alice the third

we vill see bild!!! ;D;D

2010-05-01 @ 21:39:01
URL: http://frickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0