studentkryssning

i helgen var det studentkryssning som gällde. så efter denna helg är man rättså sliten, jag tänkte tigga lite bilder från andrea och elan som stod för kamera användandet. dock så såg jag inte normal ut på en enda bild (vilket jag sällan gör när den där "alkohol" har kommit in i bilden) men herregud det bjuder man väl på!
nu ska jag sova en stund eftersom jag fortfarande inte är helt på banan (bakfull kanske man kan säga), plugga och sen kommer min favorit karolina hit efter hon har jobbat färdigt. jag är sugen på grillat, och eftersom solen skiner där ute (dock snöar det hemma hos hanna!?) så tror jag bestämt att vi fixar det sen.


bild snodd av elina från fejjan, hon hade tydligen lagt upp den i lördags? där ser man sa både hon och jag när vi uppptäckte det imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0