sådärja, 19 bast istället för 18

uppriktigt sagt har jag inte kännt mig så fruktansvärt annorluda, dock otroligt trött imorse när jag skulle gå upp men tror inte att det har med åldern att göra - eller? idag har jag varit i skolan och nu ska jag gå ut och sätta mig i solen med lite läxor att göra.

igår åkte jag till farmor och farfar direkt efter skolan. eftersom farmor är nyopererad och inte orkade komma på kvällen och farfar skulle på fotboll så åkte jag dit för att vara social och få paket och så. åkte hem och gjorde färdigt mina cup cakes, dammsög och dukade. sen kom alla gäster och vi kalasade ordentligt!
nehepp solen var det, innan den försvinner!


mina super söta cup cakes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0