promenad, promenix

idag var det en långsam morgon, läste och städade innan karro äntligen vaknade! så på med promenadskorna och ut på en sväng. hem igen och gjorde våfflor och då kom även frida och förgyllde vår dag. och denna förgyllda har inte varit så ansträngande efter våffelfrullan (som vi anslutade runt kl 16.00). vi har haft allmänt trevligt och skrattat utav bara tusan och fixade mat till hela gänget. nu har brudarna nyss åkt hem och jag ligger i soffan och funderar på hur jag ska orka mig upp imorgon för jobbet. men det är en ny dag och det kommer gå som en dans hela dagen!


och min pruttkudde hanna har landat hemma i sverige igen efter en vecka i egypten, och jag längtar efter att åka och träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Frida

mysmongon är vad vi är! mest mongon tror jag ;) <3

2010-04-07 @ 00:55:01
URL: http://fridaorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0