justja, lyssna på det här!

glömde ju det viktigaste av allt för dagen:
när jag stod och stoppade i mynt i p-automaten kom det en blodig alkoholpåverkad man (en riktig alkis, inget konsigt i dessa trakter iochförsig) och gick förbi mig. han stannade och stack fram huvudet framför mig och sa "gud va gott du luktar! jag måste bara få säga det. det är inget man kan säga om mig, men gud så gott du luktar!" ja tack tack sa jag och kände mig glad. när jag kom tillbaka till bilen sa hanna att jag skulle ju svarat med att det beror på att jag har tillgång till dusch. hmm inte så mycket att hänga i julgranen men det gjorde min dag iallafall!
en svettig uteliggar alkis tycker jag luktar gott, det är inte varje dag man får höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0